Samarbetspartners

IF Femmans samarbetspartners 2017!
Stöd oss och utnyttja förmånerna!

noname-logononame-bannerIF Femmans mångåriga klädleverantör Noname har gjort avtal med föreningen. Avtalet i sin enkelhet betyder att Noname ger dig 10% rabatt då du handlar i nätbutiken och dessutom får IF Femman ett stöd baserat på dina inköp.

Genom att beställa från Nonames nätbutik och i köpkorgen använda vår föreningskod 10013 stöder du ekonomiskt föreningens verksamhet. Dessutom får DU 10 % rabatt på den beställda varan. Rabatten gäller alla som handlar i nätbutiken, ej endast IF Femmans:s aktiva eller medlemmar, så vänligen sprid ut budskapet till alla bekanta så stöder de samtidigt vår verksamhet.

Fyll i rabattkoden under “kupongkod” i samband med betalning. Klicka på bilden för att besöka webshopen.

IF Femman har beställt underkläder från Ullmax under flera år och nu har du möjlighet att stöda IF Femman när du handlar i Ullmax nätbutik.

• Välj de produkter du vill handla
  • Öpnna sidan med din Varukorg
  • I högra kanten på sidan kan du söka efter den förening du vill understöda. Sök efter Femman
  • Välj IF Femman. När du har valt en förening, laddas sidan om och det står det på sidan “Ditt köp stöder” och den förening du valt.
  • Fortsätt handla, eller fortsätt till betalning.
  • Ditt köp understöder nu vår förening!

Klicka på bilden för att besöka webshopen.