Venla och Jukola 2024 anmälan

Hej

Nu är det dags att göra en preliminär anmälan till årets Jukola/Venla i Kauhava 15-16.6 2024.
Vi vill ha er preliminära anmälan senast 1.2 så att vi hinner anmäla fler lag till det billigare priset.

Så fyll i formuläret nedan redan idag ! Medan ni väntar på resultaten i presidentvalet.

Femman kan också anmäla så kallade ”kamrat” lag men i lagets namn bör ingå Femman, tex Femma team- skogslöparna. Ifall ni vill att Femman anmäler dessa bör laget meddelas åt Nicke senast 1.2 kl 24:00 så anmäler vi dem, namnen på deltagarna kan man meddela senare. Ifall man erlagt säsongsavgift för 2024 till Femman Orientering så står sektionen för den personens startavgift, om det finns löpare i dessa “kamrat” lag som inte hör till Femman och inte betalt säsongavgiften så faktureras 1/7(Jukola) eller 1/4(Venla) för kostnaden för anmälan åt dessa.

Om man deltar i ett lag med endast femmaiter och erlagt säsongsavgiften så står sektionen för startavgiften.

Allas om springer i lag där Femman ingår i namnet har rätt att utnyttja Femmans tält område även om man inte hör till föreningen, huvudsaken att laget heter något på Femman.

ANMÄL ERT INTRESSE HÄR !

Nicke
0500 568 330
nicke (at) enlund.fi

14.1 Inomhus OL och Info tillfälle

Vi ordnar en träningseftermiddag med info om säsongen 14.1 kl 16:00 vid Tegengren – Koskeby skola i Vörå centrum.

Preliminärt program:

16:00           Provning och beställning av funktionärsväst
Information om säsongen, bla Kvarken Stafetten, Jukola
Aktiv diskussion om verksamheten och nästa säsong

Medan äldre och juniorer diskuterar säsongen finns det aktivitet för de yngre i gymnastiksalen så passar bra även för föräldrar med yngre barn.

17:00          Inomhusorientering med individuell start, finns banor som passar alla, med olika svårighets grad.

Anmäl er SENAST lördag 13.1 så vi vet med kartorna.

ANMÄL ERT DELTAGANDE I ORIENTERINGEN HÄR

ANMÄLDA

SkiCup 2024

SkiCup är träningstävlingar som arrangeras i Korsholm, Vasa och Malax för barn och ungdomar. Första deltävlingen ordnas måndagen 8.1 av Malax IF. Mera info om Skicup och de andra deltävlingarna hittar ni här.

SkiCup ovat Mustasaaressa, Vaasassa ja Malahdessa järjestettäviä harjoituskilpailuja lapsille ja nuorille. Ensimmäisen osakilpailun järjestää Malax IF maanantaina 8.1.  Lisää tietoa Skicupistä ja muista osakilpailuista löydätte täältä.